Strona główna » Regulamin

Regulamin

 

 

Regulamin sklepu internetowego Pupilove Paczki

 

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.pupilovepaczki.pl, Ul. Stanisława Mikołajczyka 21/44, 03-984 Warszawa.

 

Postanowienia ogólne

 

1. Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży towarów przez Sprzedawcę w ramach serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.pupilovepaczki.pl

 

2. Definicje

 

Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:

 

1. Sprzedawca – Pupilove Paczki, Ul. Stanisława Mikołajczyka 21/22, 03-984 Warszawa, numer identyfikacji podatkowej NIP 1133072915.

2. Sklep – sklep internetowy sprzedawcy, prowadzony pod adresem internetowym www.pupilovepaczki.pl

3. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w sklepie

4. Umowa sprzedaży – umowa zawarta w sklepie na zasadach wynikających z regulaminu pomiędzy sprzedawcą, a klientem, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz nabywcy

5. Umowa – obejmuje umowę sprzedaży oraz umowę o świadczenie usług.

6. Umowa sprzedaży – umowa zawarta w sklepie internetowym na zasadach wynikających z regulaminu pomiędzy sprzedawcą, a nabywcą, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz nabywcy

7. Umowa o świadczenie usług – umowa zawarta w sklepie internetowym na zasadach wynikających z regulaminu pomiędzy sprzedawcą, a nabywcą, której przedmiotem sprzedaży jest świadczenie usługi lub usług przez sprzedawcę na rzecz nabywcy

8. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu

9. Użytkownik – użytkownik internetu, korzystający za sklepu, nabywający lub zamierzający nabyć towar lub usługę prezentowane przez sprzedawcę za pośrednictwem sklepu

10. Materiały – informacje zawarte na stronie internetowej, między innymi zdjęcia, opisy, nazwy, ilustracje graficzne, oznaczenie producentów towarów.

11. Sprzedawca, usługodawca – Pupilove Paczki Sp. z o.o. miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń Ul. Stanisława Mikołajczyka 21/44, 03-984 Warszawa. NIP 1133072915, adres poczty elektronicznej: pupilovepaczki@gmail.com

 

3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych

 

1.Usługodawca umożliwia za pośrednictwem sklepu internetowego z usług elektronicznych takich jak:

a. Zawieranie umowy sprzedaży produktów,

 

b. Prowadzenie konta w sklepie

 

2. Świadczenie usług elektronicznych na rzecz użytkownika w sklepie odbywa się na warunkach określonych w regulaminie.

 

3. Usługodawca na prawo zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną cześć sklepu i prezentowanych materiałów.

 

 

 

4. Informacje dotyczące produktów oraz ich zamawiania

 

1. Produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.

2. Informacje znajdujące się na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składający zamówienie, składa ofertę kupna oferowanego przedmiotu na warunkach podanych w jego opisie.

3. Cena produktu widoczna na stronie internetowej sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.

4. Cena produktu widoczna na stronie sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Cena ta nie ulega zmianie niezależnie od zmian cen w sklepie, które mogą pojawić się w odniesieniu do poszczególnych produktów po złożeniu przez klienta zamówienia.

5. W celu zamówienia, klient może zarejestrować się w sklepie. Złożenie zamówienia jest możliwe również bez rejestracji.

6. Produkty w promocji mają ograniczoną liczbę sztuk.

 

5. Realizacja zamówień

 

1. Zamówienie zostaje realizowane po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Pupilove Paczki Sp. z o.o.

2. W przypadku zamówień płatnych za pobraniem zamówienie jest realizowane danego dnia do godziny 12 lub dnia następnego.

3. Modyfikacja zamówień jest możliwa po kontakcie ze sprzedawcą drogą mailową.

 

6. Sposoby płatności

 

1. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny oraz kosztów dostawy niezwłocznie w dniu jej zawarcia, za pośrednictwem serwisów płatności lub wpłatą na konto bankowe.
 

7. Koszt, termin i sposoby dostaw produktów.

 

1. Pupilova paka szczeniaka, pupilova paka dla psa dorosłego, pupilova paka seniora, pupilova paka urodzinowa, pupilova paka świąteczna wysyłane są raz w miesiącu (nie później niż 20-tego dnia każdego miesiąca)

2. Zamówienia na pupilovą paczke można składać do 10-tego dnia każdego miesiąca, po tym terminie każde zamówienie będzie traktowane jako zamówienie paczki na następny miesiąc.

3. Dostawa przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt)

4. Zakupione w Sklepie produkty są wysyłane za pośrednictwem paczkomatów lub firmy kurierskiej (InPost)

5. Produkty nie związane z pupilovą paką są wysyłane tego samego lub następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu środków na koncie lub płatności przy odbiorze.

 

8. Odstąpienie od umowy, zwrot towaru

 

1.Klient ma prawo do odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny – w ciągu 14 dni. Czas ten liczony jest od momentu otrzymania zamówionego produktu.

2.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować o tym firmę Pupilove Paczki w formie pisemnej za pomocą poczty elektronicznej lub listownie na adres siedziby.

3. Koszt zwrotu przesyłki (odesłania towaru) ponosi klient.

4. Towar zwracany musi znajdować się w orginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania.

5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

6. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje zarówno sprzedawcy, jak i klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

 

9. Reklamacja

 

1. Reklamacja z tytułu rękojmi.

2. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedającego wobec klienta będącego konsumentem, z tytułu rękojmi obejmuje wady fabryczne i prawne, są one określone w ustawie Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964r dz. u. Nr 16, poz. 93 ze zm.

3. Powiadomienie o wadach fabrycznych dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać drogą elektroniczną na adres pupilovepaczki@gmail.com lub pisemnie pod adres Ul. Stanisława Mikołajczyka 21/44, 03-984 Warszawa. W wiadomości lub piśmie należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.

4. Reklamowany towar należy dostarczyć na adres Ul. Stanisława Mikołajczyka 21/44, 03-984 Warszawa.

5. W przypadku reklamacji klienta nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.

6. Sprzedawcy przysługuje 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od otrzymania towaru.

 

10. Metody płatności

 

1. Dane do przelewu na konto bankowe

Rachunek bankowy: mBank

Nr konta do przelewu: 64 1140 20004 0000 3802 8296 0623

Odbiorca: Pupilove Paczki Sp. z o.o.

Adres odbiorcy: Ul. Stanisława Mikołajczyka 21/44, 03-984 Warszawa

Tytuł przelewu: numer zamówienia

1.2 Należną kwotę za zamówienie należy przelać w terminie 3 dni od złożenia zamówienia.

1.3 W przypadku braku wpłaty po 7 dniach zamówienie zostaje anulowane.

2. Płatność przy odbiorze.

 

11. Postanowienie końcowe

1. Umowy zawierane przez sklep Pupilove Paczki są zgodne z Polskim prawem.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O każdej zmianie treść poinformuje o tym na stronie internetowej.

 


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu